Laurin & Klement typ A, Rakousko-Uhersko 1905

Otevřený dvoumístný vůz, voitureta, motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový dvouválec s rozvodem SV, objem 1005 cm³, vrtání 80 mm a zdvih 100 mm, výkon 5 kW (7 koní). Rozvor 1900 mm, hmotnost 520 kg, maximální rychlost 40 km/h.

Typ A byl prvním sériově vyráběným modelem značky L&K. Dochovaly se čtyři exempláře.

Laurin & Klement typ B, Rakousko-Uhersko 1905

Otevřený čtyřmístný vůz, voitureta, motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový dvouválec s rozvodem SV, objem 1399 cm³, vrtání 90 mm a zdvih 110 mm, výkon 7 kW (9 koní). Rozvor 2140 mm, hmotnost 700 kg, maximální rychlost 50 km/h.

Jsou známy dva dochované exempláře vozů tohoto provedení.

Laurin & Klement typ G, Rakousko-Uhersko 1908

Čtyřdvéřový čtyřmístný otevřený faeton, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 1555 cm³, vrtání 75 mm a zdvih 88 mm, výkon 9 kW (12 koní), maximální rychlost 60 km/h.
Zachoval se zřejmě pouze jediný exemplář.

Laurin & Klement typ Sb, Rakousko-Uhersko 1909

Čtyřdvéřový čtyřmístný otevřený vůz, faeton, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 1769 cm³, vrtání 70 mm a zdvih 115 mm, výkon 12 kW (16 koní). Rozvor 2690 mm, hmotnost 980 kg, maximální rychlost 50 km/h.

Podle knihy L&K-Škoda 1895-1995 byl model Sb vyráběn až v roce 1912.

Laurin&Klement 110, Československo 1923

Čtyřdveřový čtyřmístný sedan, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod SV, objem 1791 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 110,0 mm, dva ventily/válec, karburátor Zenith, bez přeplňování, výkon 18 kW (25 koní) při 2600 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2950 mm, rozchod kol 1250/1250 mm, vnější rozměry: délka 4200 mm, šířka 1600 mm, výška 1600 mm, pohotovostní hmotnost 1250 kg, maximální…

Lorenz

Otevřený čtyřmístný kočár s motorem Lorenz. Motor vzadu a pohon zadních kol. Vozidlo vzniklo zřejmě jako dílo nějakého kutila, který z kočáru odstranil oj pro koňský potah a dozadu zabudoval stacionární motor Lorenz. Motor asi pochází z období mezi dvěma světovými válkami. Otázkou zůstává, zda je vozidlo schopné samostaného pohybu. Údajný rok stavby vozu (1897) neodpovídá provedení zabudovaného…

MTX Škoda 160 RS, Československo 1983 (1983-1984)

Dvoudveřové dvoumístné kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHC, objem 1568 cm³, vrtání 79,0 mm, zdvih 80,0 mm, komprese 12,0, dva ventily/válec, dva karburátory Weber, bez přeplňování, výkon 118 kW (160 koní) při 7000 ot/min, točivý moment 170 Nm při 6000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav…

O.M. Italia, Itálie 1923

Třídvéřový čtyřmístný otevřený vůz (faeton), motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválcový motor, objem 1089 cm³, výkon 16 kW (22 koní), maximální rychlost 85 km/h.

Porsche 924, NSR 1984 (1980-1985)

Třídveřové 2+2 místné kupé, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHC, objem 1984 cm³, vrtání 86,5 mm, zdvih 84,4 mm, komprese 9,3, dva ventily/válec, vstřikování Bosch, bez přeplňování, výkon 92 kW (125 koní) při 5800 ot/min, točivý moment 165 Nm při 3500 ot/min, mechanická pětistupňová převodovka, alternativně automatická…

Praga Alfa 6, Československo 1930

Praga Alfa 6, Československo 1930 Čtyřdvéřový čtyř až šestimístný vůz (limuzína), motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový šestiválec s rozvodem SV, objem 1795 cm³, vrtání 65 mm a zdvih 90 mm, výkon 28 kW (38 koní) při 3300 ot/min. Třístupňová převodovka, rozvor 2900 mm, hmotnost 1230 kg, maximální rychlost 90 km/h. V roce 1930…