GIOM 3-2 VAZ Spider, Československo 1978 (1976-1978)

Dvoudveřový dvoumístný spider, motor uprostřed (před zadní nápravou) a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHC, objem 1294 cm³, vrtání 79,0 mm, zdvih 66,0 mm, dva ventily/válec, dva karburátory Weber, bez přeplňování, výkon 107 kW (145 koní) při 7400 ot/min, mechanická pětistupňová převodovka, hmotnost 550 kg, maximální rychlost 240 km/h. V…

Hispano Suiza H6B, Španělsko 1927

Čtyřdvéřový čtyř až šestimístný otevřený vůz, faeton, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový šestiválec s rozvodem OHC, objem 6700 cm³, výkon 118 kW (160 koní).

Horch 830 BL, Německo 1937 (1937-1938)

Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený vidlicový osmiválec (V8), rozvod SV, objem 3517 cm³, vrtání 78,0 mm, zdvih 92,0 mm, dva ventily/válec, karburátor, bez přeplňování, výkon 60 kW (82 koní) při 3500 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 3350 mm, rozchod kol 1440/1500 mm, vnější rozměry: délka 5050 mm,…

Horch 951 A, Německo 1938

Čtyřdvéřový pěti až šestimístný vůz, pullman kabriolet, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový osmiválec s rozvodem OHC, objem 4944 cm³, vrtání 87 mm a zdvih 104 mm, výkon 88 kW (120 koní). Rozvor 3745 mm, hmotnost 3000 kg, maximální rychlost 120 km/h. Reprezentační vůz Horch 951 A s karosérií Glaser, byly vyrobeny jen tři…

Jaguar XJ 12 5.3 HE, Velká Británie 1982

Čtyřdvéřový pětimístný sedan, motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový dvanáctiválec V12 s rozvodem OHC, objem 5354 cm³, vrtání 90 mm a zdvih 70 mm, komprese 12,5, vstřikování Lucas, výkon 219 kW (299 koní) při 5500 ot/min. Třístupňová automatická převodovka, rozvor 2865 mm, hmotnost 1920 kg, maximální rychlost 233 km/h a zrychlení na stovku za…

Laurin & Klement 100, Československo 1920

Čtyřdvéřový čtyřmístný otevřený faeton, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 1791 cm³, vrtání 72 mm a zdvih 110 mm, výkon 15 kW (20 koní) při 1800 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2950 mm, hmotnost 1250 kg, maximální rychlost 80 km/h. Model 100 (původní označení model A) byl vyráběn v letech 1920 až 1925 (podle knihy L&K-Škoda 1895-1995 se vyráběl v letech 1922…

Laurin & Klement BS, Rakousko-Uhersko 1908

Otevřený dvoumístný vůz, voitureta, motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový dvouválec V2 s rozvodem SV, objem 1398 cm³, vrtání 90 mm a zdvih 110 mm, výkon 7 kW (9 koní). Třístupňová převodovka, rozvor 2142 mm, hmotnost 700 kg, maximální rychlost 50 km/h.

Tento vůz byl vystaven v přízemí, v prodejně vozů Škoda.

Laurin & Klement CCD, Rakousko-Uhersko 1904

Motocykl s postranním vozíkem. Řadový dvouválec 660 cm³, výkon 4 HP.
Motocykl měl odpařovací karburátor a speciální brzdu pro sajdkár spolujezdce. Zachovaly se tři exemláře.
Vystavený motocykl byl používán ve filmu natočeném podle románu spisovatele Hrabala. Používal jej správce pivovaru Francin.

Laurin & Klement GDV, Rakousko-Uhersko 1909

Dvoudvéřová čtyřmístná drožka (vůz pro taxislužbu), motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 2660 cm³, vrtání 84 mm a zdvih 120 mm, výkon 13 kW (18 koní). Rozvor 3050 mm, maximální rychlost 65 km/h. Vůz byl renovován z úplného vraku, renovace trvala 10 let. Je znám pouze jediný dochovaný exemplář.…

Laurin & Klement Mh, Československo 1920

Čtyřdvéřová šestimístná limuzína, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 4712 cm³, vrtání 100 mm a zdvih 150 mm, výkon 37 kW (50 koní) při 1650 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 3400 mm, hmotnost 1750 kg, maximální rychlost 90 až 100 km/h. Typ Mh měl motor 18/50 HP a byl vyráběn v letech 1920 až 1923. Vystavená limuzína byla v provedení taxi a měla…