Dvoudveřový dvoumístný tudor, motor vzadu a pohon zadních kol. Zážehový, vzduchem chlazený řadový dvouválec (R2), dvoudobý motor, objem 344 cm³, vrtání 58,0 mm, zdvih 65,0 mm, komprese 8,0, karburátor Jikov, bez přeplňování, výkon 13,0 kW (17,0 k) při 4750 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2000 mm, vnější rozměry: délka 2890 mm, šířka 1150 mm, výška 1360 mm, pohotovostní hmotnost 385 kg, maximální rychlost 85 km/h. Vpředu podélné závěsy a vinuté pružiny, vzadu kyvadlová náprava (poloosy) a vinuté pružiny, přední brzdy bubnové, zadní bubnové.

Čtyřkolový vozík Velorex nesl typové označení 435 O-104. Byl určen především pro invalidy, vyráběl se v letech 1971 až 1973 a celkem bylo zhotoveno 1380 vozů. Na trubkovém rámu měl karosérii z laminátu a koženky, vozík poháněl motor Jawa 350/572, jeho chlazení zajišťovaly dva ventilátory. Jeho cena s ručním ovládáním byla 19 700 Kčs, bez ručního ovládání 19 000 Kčs.