Dvoudveřové dvoumístné kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHC, objem 1568 cm³, vrtání 79,0 mm, zdvih 80,0 mm, komprese 12,0, dva ventily/válec, dva karburátory Weber, bez přeplňování, výkon 118 kW (160 koní) při 7000 ot/min, točivý moment 170 Nm při 6000 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2400 mm, rozchod kol 1440/1410 mm, hmotnost 1000 kg, maximální rychlost 200 km/h.

Firma MXT postavila v roce 1983 tři prototypy sportovního kupé pro skupinu B5. Vozy měly upravenou karosérii Škoda Garde, dva měly motor VAZ Lada 1600 v úpravě MTX a třetí vůz měl motor Škoda 130 RS Turbo. Vozy se zúčastňovaly automobilových soutěží (rallye). V roce 1984 byl výkon motoru Lada zvýšen na 170 koní.