Dvoudveřový dvoumístný spider, motor uprostřed (před zadní nápravou) a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHC, objem 1294 cm³, vrtání 79,0 mm, zdvih 66,0 mm, dva ventily/válec, dva karburátory Weber, bez přeplňování, výkon 107 kW (145 koní) při 7400 ot/min, mechanická pětistupňová převodovka, hmotnost 550 kg, maximální rychlost 240 km/h.

V roce 1976 postavili dva spidery GIOM 3, jeden pro F.Němce a druhý (3-2) pro E. Bertoliho. Podvozek byl použit z brněnských vozů F3, karosérii z laminátu postavili podle vlastního návrhu. První vůz měl motor BMW Alpina 2000, druhý (3-2) Alfa Romeo GTA 1300. Od sezóny 1978 jezdily oba vozy s motorem Lada 1300. Na snímku je GIOM 3-2, se kterým původně jezdil E.Bertoli, měl motor Alfa Romeo a později dostal motor VAZ Lada. Od Bertoliho koupil vůz bratislavský závodník Molnár a v roce 1981 jej získal Petr Samohýl.
U vystaveného vozu nebyl žádný popis. Na vůz, který byl ve sbírce pana Samohýla od roku 1981, si z neznámé příčiny pan Samohýl umístil znak BMW. Spider měl ale motor Lada.