Dvoudveřový jednomístný spider, motor uprostřed (před zadní nápravou) a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHC, objem 1294 cm³, vrtání 79,0 mm, zdvih 66,0 mm, dva ventily/válec, dva karburátory Weber, bez přeplňování, výkon 107 kW (145 koní) při 7400 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, pohotovostní hmotnost 530 kg, maximální rychlost 230 km/h. Vpředu dvojité příčné závěsy a vinuté pružiny, vzadu dvojité příčné závěsy a vinuté pružiny, přední brzdy kotoučové, zadní kotoučové.

Karosérie spideru připomínala závodní vozy Porsche 917 CanAm z první poloviny sedmdesátých let. U vozu nebyl žádný popis.
Informace o spideru poskytl pan Karel Berger, který o voze uvedl: Jedná se o Chevron B8 přestavěný firmou Brixner koncem sedmdesátých let na spider. Na Ecce Homo ho zakoupil přímo pan Samohýl a chtěl s ním jezdit okruhy. Proto byl vyměněn motor BMW za Ladu. Výměnu motoru provedl Zdeněk Němec, ale při následných zkouškách se zjistilo, že vůz je zcela nekonkurenceschopný a při testech také havaroval. Od té doby je v muzeu.