Tatra 49, Československo 1929 (1929-1930)

Vůz bez dveří, dvoumístná tříkolka, motor uprostřed (před zadní nápravou) a pohon zadního kola. Zážehový, vzduchem chlazený jednoválec (R1), rozvod OHV, objem 528 cm³, vrtání 82,0 mm, zdvih 100,0 mm, komprese 4,8, dva ventily/válec, karburátor Zenith, bez přeplňování, výkon 5,0 kW (7,0 k) při 2500 ot/min, mechanická třístupňová převodovka, rozvor náprav 2265 mm, rozchod kol…

Horch 830 BL, Německo 1937 (1937-1938)

Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený vidlicový osmiválec (V8), rozvod SV, objem 3517 cm³, vrtání 78,0 mm, zdvih 92,0 mm, dva ventily/válec, karburátor, bez přeplňování, výkon 60 kW (82 koní) při 3500 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 3350 mm, rozchod kol 1440/1500 mm, vnější rozměry: délka 5050 mm,…

Horch 951 A, Německo 1938

Čtyřdvéřový pěti až šestimístný vůz, pullman kabriolet, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový osmiválec s rozvodem OHC, objem 4944 cm³, vrtání 87 mm a zdvih 104 mm, výkon 88 kW (120 koní). Rozvor 3745 mm, hmotnost 3000 kg, maximální rychlost 120 km/h. Reprezentační vůz Horch 951 A s karosérií Glaser, byly vyrobeny jen tři…

ZIL 114, SSSR 1980

Čtyřdvéřová pěti až sedmimístná limuzína, motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem OHV, objem 6959 cm³, vrtání 108 mm a zdvih 95 mm, komprese 9,5, výkon 221 kW (300 koní) při 4400 ot/min. Automatická dvoustupňová převodovka, rozvor 3880 mm, hmotnost 30855 kg, maximální rychlost 190 km/h a zrychlení na stovku za…

ZIL 111, SSSR 1960

Čtyřdvéřová šesti až osmimístná limuzína, motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem OHV, objem 5969 cm³, vrtání 100 mm a zdvih 95 mm, komprese 9,0, výkon 147 kW (200 koní) při 4200 ot/min. Automatická třístupňová převodovka, rozvor 3760 mm, hmotnost 2815 kg, maximální rychlost 170 km/h a zrychlení na stovku za…

ZIL 111 D, SSSR 1964

Čtyřdvéřový pěti až sedmimístný kabriolet, motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem OHV, objem 5980 cm³, vrtání 100 mm a zdvih 95 mm, komprese 9,0, výkon 169 kW (230 koní) při 4200 ot/min. Automatická třístupňová převodovka, rozvor 3760 mm, hmotnost 2860 kg, maximální rychlost 160 km/h. Reprezentační vůz ZIL 111 byl…

GAZ 13 Čajka, SSSR 1978

Čtyřdvéřový šesti až osmimístný sedan, motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem OHV, objem 5529 cm³, vrtání 100 mm a zdvih 88 mm, komprese 8,5, výkon 144 kW (195 koní) při 4400 ot/min. Automatická třístupňová převodovka, rozvor 3250 mm, hmotnost 2100 kg, maximální rychlost 160 km/h a zrychlení na stovku za…

Hispano Suiza H6B, Španělsko 1927

Čtyřdvéřový čtyř až šestimístný otevřený vůz, faeton, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový šestiválec s rozvodem OHC, objem 6700 cm³, výkon 118 kW (160 koní).

Velorex 435, Československo 1972 (1971-1973)

Dvoudveřový dvoumístný tudor, motor vzadu a pohon zadních kol. Zážehový, vzduchem chlazený řadový dvouválec (R2), dvoudobý motor, objem 344 cm³, vrtání 58,0 mm, zdvih 65,0 mm, komprese 8,0, karburátor Jikov, bez přeplňování, výkon 13,0 kW (17,0 k) při 4750 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2000 mm, vnější rozměry: délka 2890 mm, šířka 1150 mm,…

Ford A Tudor Sedan, USA 1930 (1927-1931)

Dvoudveřový pětimístný tudor, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod SV, objem 3285 cm³, vrtání 98,4 mm, zdvih 108,0 mm, komprese 4,2, dva ventily/válec, karburátor Zenith, bez přeplňování, výkon 29 kW (40 koní) při 2200 ot/min, točivý moment 174 Nm při 1000 ot/min, mechanická třístupňová převodovka, rozvor náprav 2629…