Škoda Laurin&Klement 110, Československo 1928 (1926-1929)

Čtyřdveřový čtyřmístný faeton, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod SV, objem 1944 cm³, vrtání 75,0 mm, zdvih 110,0 mm, dva ventily/válec, karburátor Zenith, bez přeplňování, výkon 22 kW (30 koní) při 2800 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2950 mm, vnější rozměry: délka 4200 mm, šířka 1600 mm, výška 1800 mm, pohotovostní hmotnost 1280 kg, maximální rychlost 90 km/h. Model…

Škoda 110, Československo 1928

Čtyřdvéřový čtyřmístný otevřený faeton, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 19440 cm³, výkon 22 kW (30 koní). Čtyřstupňová převodovka, hmotnost 1280 kg, maximální rychlost 90 km/h.

Laurin&Klement 110, Československo 1923

Čtyřdveřový čtyřmístný sedan, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod SV, objem 1791 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 110,0 mm, dva ventily/válec, karburátor Zenith, bez přeplňování, výkon 18 kW (25 koní) při 2600 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2950 mm, rozchod kol 1250/1250 mm, vnější rozměry: délka 4200 mm, šířka 1600 mm, výška 1600 mm, pohotovostní hmotnost 1250 kg, maximální…

Laurin & Klement 100, Československo 1920

Čtyřdvéřový čtyřmístný otevřený faeton, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 1791 cm³, vrtání 72 mm a zdvih 110 mm, výkon 15 kW (20 koní) při 1800 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2950 mm, hmotnost 1250 kg, maximální rychlost 80 km/h. Model 100 (původní označení model A) byl vyráběn v letech 1920 až 1925 (podle knihy L&K-Škoda 1895-1995 se vyráběl v letech 1922…

Talbot 16 HP, Francie 1923

Čtyřdvéřový pětimístný otevřený faeton, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec, objem 1500 cm³, výkon 12 kW (16 koní), maximální rychlost 75 km/h.

Laurin & Klement Mh, Československo 1920

Čtyřdvéřová šestimístná limuzína, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 4712 cm³, vrtání 100 mm a zdvih 150 mm, výkon 37 kW (50 koní) při 1650 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 3400 mm, hmotnost 1750 kg, maximální rychlost 90 až 100 km/h. Typ Mh měl motor 18/50 HP a byl vyráběn v letech 1920 až 1923. Vystavená limuzína byla v provedení taxi a měla…

Laurin & Klement BS, Rakousko-Uhersko 1908

Otevřený dvoumístný vůz, voitureta, motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový dvouválec V2 s rozvodem SV, objem 1398 cm³, vrtání 90 mm a zdvih 110 mm, výkon 7 kW (9 koní). Třístupňová převodovka, rozvor 2142 mm, hmotnost 700 kg, maximální rychlost 50 km/h.

Tento vůz byl vystaven v přízemí, v prodejně vozů Škoda.

Lorenz

Otevřený čtyřmístný kočár s motorem Lorenz. Motor vzadu a pohon zadních kol. Vozidlo vzniklo zřejmě jako dílo nějakého kutila, který z kočáru odstranil oj pro koňský potah a dozadu zabudoval stacionární motor Lorenz. Motor asi pochází z období mezi dvěma světovými válkami. Otázkou zůstává, zda je vozidlo schopné samostaného pohybu. Údajný rok stavby vozu (1897) neodpovídá provedení zabudovaného…

Tatra 613-4, Česká republika 1993

Čtyřdvéřový pětimístný luxusní automobil, motor vzadu nad zadní nápravou a pohon zadních kol. Vzduchem chlazený vidlicový osmiválec V8 s rozvodem DOHC, objem 3495 cm³, vrtání 85 mm a zdvih 77 mm, komprese 9,3, dva karburátory Jikov, výkon 124 kW (168 koní) při 5200 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2980 mm, hmotnost 1690 kg, maximální rychlost 190 km/h a zrychlení na stovku za 11,4 s.

Praga Piccolo, Československo 1929

Dvoudvéřový čtyřmístný uzavřený vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 995 cm³, vrtání 60 mm a zdvih 88 mm, výkon 13 kW (18 koní) při 3100 ot/min. Třístupňová převodovka, rozvor 2600 mm, hmotnost 930 kg, maximální rychlost 80 km/h.