Laurin & Klement GDV, Rakousko-Uhersko 1909

Dvoudvéřová čtyřmístná drožka (vůz pro taxislužbu), motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 2660 cm³, vrtání 84 mm a zdvih 120 mm, výkon 13 kW (18 koní). Rozvor 3050 mm, maximální rychlost 65 km/h. Vůz byl renovován z úplného vraku, renovace trvala 10 let. Je znám pouze jediný dochovaný exemplář.…

Laurin & Klement typ Sb, Rakousko-Uhersko 1909

Čtyřdvéřový čtyřmístný otevřený vůz, faeton, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 1769 cm³, vrtání 70 mm a zdvih 115 mm, výkon 12 kW (16 koní). Rozvor 2690 mm, hmotnost 980 kg, maximální rychlost 50 km/h.

Podle knihy L&K-Škoda 1895-1995 byl model Sb vyráběn až v roce 1912.

Laurin & Klement typ B, Rakousko-Uhersko 1905

Otevřený čtyřmístný vůz, voitureta, motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový dvouválec s rozvodem SV, objem 1399 cm³, vrtání 90 mm a zdvih 110 mm, výkon 7 kW (9 koní). Rozvor 2140 mm, hmotnost 700 kg, maximální rychlost 50 km/h.

Jsou známy dva dochované exempláře vozů tohoto provedení.

Laurin & Klement typ A, Rakousko-Uhersko 1905

Otevřený dvoumístný vůz, voitureta, motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový dvouválec s rozvodem SV, objem 1005 cm³, vrtání 80 mm a zdvih 100 mm, výkon 5 kW (7 koní). Rozvor 1900 mm, hmotnost 520 kg, maximální rychlost 40 km/h.

Typ A byl prvním sériově vyráběným modelem značky L&K. Dochovaly se čtyři exempláře.

Benz Parsifal, Německo 1904

Čtyřmístný otevřený vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový dvouválec, výkon 9 kW (12 koní). Karosérie od pražské firmy J.O.Jech.

Laurin & Klement typ G, Rakousko-Uhersko 1908

Čtyřdvéřový čtyřmístný otevřený faeton, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 1555 cm³, vrtání 75 mm a zdvih 88 mm, výkon 9 kW (12 koní), maximální rychlost 60 km/h.
Zachoval se zřejmě pouze jediný exemplář.

Škoda 420 Popular Roadster, Československo 1936 (1935-1937)

Dvoudveřový 2+1 místný roadster, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod SV, objem 995 cm³, vrtání 65,0 mm, zdvih 75,0 mm, komprese 6,0, dva ventily/válec, karburátor Zenith, bez přeplňování, výkon 16 kW (22 koní) při 3600 ot/min, mechanická třístupňová převodovka, rozvor náprav 2430 mm, rozchod kol 1050/1120 mm, vnější…

Laurin & Klement CCD, Rakousko-Uhersko 1904

Motocykl s postranním vozíkem. Řadový dvouválec 660 cm³, výkon 4 HP.
Motocykl měl odpařovací karburátor a speciální brzdu pro sajdkár spolujezdce. Zachovaly se tři exemláře.
Vystavený motocykl byl používán ve filmu natočeném podle románu spisovatele Hrabala. Používal jej správce pivovaru Francin.

Bugatti, Francie

Podvozek vozu Bugatti. Typ, technické údaje ani rok výrooby nebyly uvedeny.

Škoda Rapid 130, Československo 1985 (1984-1988)

Dvoudveřové čtyřmístné kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm, zdvih 72,0 mm, komprese 9,7, dva ventily/válec, karburátor Jikov, bez přeplňování, výkon 43 kW (58 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 97 Nm při 2850 ot/min, mechanická pětistupňová převodovka, rozvor náprav 2400…