Alfa Romeo Grand Turismo 2500, Itálie 1938

Dvoudveřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový šestiválec (R6), rozvod DOHC, objem 2443 cm³, vrtání 72,0 mm, zdvih 100,0 mm, komprese 7,5, dva ventily/válec, karburátor, bez přeplňování, výkon 88 kW (120 koní) při 4750 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, rozvor náprav 2700 mm, rozchod kol 1450/1470 mm, pohotovostní hmotnost 1250…

Benz Parsifal, Německo 1904

Čtyřmístný otevřený vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový dvouválec, výkon 9 kW (12 koní). Karosérie od pražské firmy J.O.Jech.

BMW Glas 3000 V8, Německo 1968

Dvoudvéřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem OHC, objem 2982 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 78 mm, komprese 9,2, tři dvojité karburátory Solex, výkon 118 kW (160 koní) při 5100 ot/min, točivý moment 240 Nm při 3900 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2500 mm, vnější rozměry 4600x1750x1380 mm,…

Brixner VAZ 1300 Spider, NSR/ČSSR 1978

Dvoudveřový jednomístný spider, motor uprostřed (před zadní nápravou) a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod OHC, objem 1294 cm³, vrtání 79,0 mm, zdvih 66,0 mm, dva ventily/válec, dva karburátory Weber, bez přeplňování, výkon 107 kW (145 koní) při 7400 ot/min, mechanická čtyřstupňová převodovka, pohotovostní hmotnost 530 kg, maximální rychlost 230 km/h.…

Bugatti, Francie

Podvozek vozu Bugatti. Typ, technické údaje ani rok výrooby nebyly uvedeny.

Chevrolet Six, USA 1933

Čtyřdvéřový čtyř až šestimístný vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový šestiválec, objem 3600 cm³, výkon 51 kW (70 koní), maximální rychlost 120 km/h.

Fiat 520, Itálie 1926

Čtyřdvéřový čtyř až pětimístný uzavřený vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový šestiválec s rozvodem SV, objem 2244 cm³, vrtání 68 mm a zdvih 103 mm, výkon 34 kW (46 koní) při 3400 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2900 mm, hmotnost 1725 kg, maximální rychlost 90 km/h.

Dodávaly se také odvozené verze 520 T (1.9/35 HP), 521 (2.5/50 HP) a 522 (2.5/52 HP).

Ford A Tudor Sedan, USA 1930 (1927-1931)

Dvoudveřový pětimístný tudor, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod SV, objem 3285 cm³, vrtání 98,4 mm, zdvih 108,0 mm, komprese 4,2, dva ventily/válec, karburátor Zenith, bez přeplňování, výkon 29 kW (40 koní) při 2200 ot/min, točivý moment 174 Nm při 1000 ot/min, mechanická třístupňová převodovka, rozvor náprav 2629…

Ford Model T, USA 1925

Čtyřdveřový čtyřmístný sedan, motor vpředu a pohon zadních kol. Zážehový, kapalinou chlazený řadový čtyřválec (R4), rozvod SV, objem 2895 cm³, vrtání 95,3 mm, zdvih 101,6 mm, dva ventily/válec, bez přeplňování, výkon 16 kW (22 koní) při 1600 ot/min, mechanická dvoustupňová převodovka, rozvor náprav 2540 mm, pohotovostní hmotnost 700 kg, maximální rychlost 80 km/h. Vpředu tuhá…

GAZ 13 Čajka, SSSR 1978

Čtyřdvéřový šesti až osmimístný sedan, motor vpředu a pohon zadních kol. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem OHV, objem 5529 cm³, vrtání 100 mm a zdvih 88 mm, komprese 8,5, výkon 144 kW (195 koní) při 4400 ot/min. Automatická třístupňová převodovka, rozvor 3250 mm, hmotnost 2100 kg, maximální rychlost 160 km/h a zrychlení na stovku za…